تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رجب زاده: به دوران خوب‌مان برمی‌گردیم

کد خبر: ۴۹۵۰۶۵

۵  بازدید

کاپیتان ذوب آهن می‌گوید برای هر تیمی ممکن است از دوران اوج خود دور شود.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان ذوب آهن می‌گوید برای هر تیمی ممکن است از دوران اوج خود دور شود.

 مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت اظهار کرد: بازی برای ما دو نیمه بود. در برخی از دقایق نیمه اول اصلا خوب نبودیم. یکی دو موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم. متاسفانه یک گل بد از روی کرنر خوردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم ما خودش را جمع کرد و بیشتر دقایق بازی دست ما بود و به آنها فشار آوردیم. فکر کنم به جز گلی که در نیمه دوم زدیم حداقل دو گل دیگر می‌توانستیم وارد دروازه نفت بکنیم. به هر جهت ما در چند هفته اخیر در شرایط بحرانی قرار گرفته بودیم و این بازی موقعیتی بود تا کمی فشار روی تیممان کمتر شود. ان‌شاء‌الله در بازی‌های بعد بهتر ظاهر شویم تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

کاپیتان ذوب آهن در ادامه با بیان اینکه ذوب آهن تیم خوبی است گفت: شرایط کنونی ذوب آهن برای هر تیمی ممکن است پیش بیاید اما من مطمئنم تیم ما به دوران خوب گذشته خود برمی‌گردد. ما به خودمان، کادرفنی و مدیریت باشگاه اعتماد و اطمینان داریم. به هر جهت برای هر تیمی مشکل به‌وجود می‌اید.

رجب زاده در پایان گفت: ما فصل گذشته فصل را خوب شروع نکردیم اما در ادامه خوب شدیم. امسال کمی برعکس شد و فصل را خوب آغاز کردیم و الان به مشکل خورده‌ایم. قطعا تیممان بلند می‌شود و دوباره بازی‌های خوب خودش را به نمایش می‌گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رجب زاده: به دوران خوب‌مان برمی‌گردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..