تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: اخبار اختلاف در آرسنال اغراق آمیز است

کد خبر: ۴۹۵۰۶۳

۱۱۸  بازدید

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، شایعات اخیر در مورد درگیری در تمرینات این تیم را اغراق آمیز توصیف کرد.​​​​​​​

ورزش سه: آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، شایعات اخیر در مورد درگیری در تمرینات این تیم را اغراق آمیز توصیف کرد.​​​​​​​

گفته می شد دلیل نیمکت نشینی الکسیس سانچس در دیدار مقابل لیورپول، درگیری او با هم تیمی هایش در تمرینات بود و تئو والکات هم در مصاحبه ای اعلام کرد که بازیکنان آرسنال باید دست از درگیری با هم بردارند و روی بازی های پیش رو تمرکز داشته باشند. اما ونگر نگران این اتفاقات نیست و درگیری های اخیر را جزئی و بی اهمیت دانست.

او به خبرنگاران گفت:" چیزهای زیادی در مورد درگیری در تمرینات گفته شده که اغراق آمیز است. ما یک گروه خوب، متحد و مصمم داریم.

ونگر: اخبار اختلاف در آرسنال اغراق آمیز است

وقتی نتایج ناامیدکننده ای به دست می آورید، همیشه اختلافاتی به وجود می آید اما در مجموع، همیشه بهترین راه برای جواب دادن، بهتر بازی کردن است. باید نشان بدهیم که متحد و مصمم هستیم. در مجموع، از این نظر، نگرانی ای ندارم.

در کار ما، باید رقابت جو باشید و رقابت جو بودن همیشه به معنی دوست داشتن نیست. مسئله ارائه بازی مطرح است. در گذشته، تیم هایی که بازیکنانش بیشتر از همه یکدیگر را دوست داشتند، بهترین بازی ها را در زمین ارائه نداده اند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: اخبار اختلاف در آرسنال اغراق آمیز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..