تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




و سرانجام پرسپولیس خسته!

کد خبر: ۴۹۵۰۶۰

۳۳۰۹  بازدید

پرسپولیس امروز درحالی استقلال خوزستان را شکست داد که خستگی چند بازیکن کلیدی پرسپولیس در نیمه دوم مشهود بود.

ورزش سه: پرسپولیس امروز درحالی استقلال خوزستان را شکست داد که خستگی چند بازیکن کلیدی پرسپولیس در نیمه دوم مشهود بود.

 پرسپولیسی ها از سه شنبه گذشته تا امروز، در ۹ روز ۳ بازی مهم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انجام داده اند و در هر سه بازی مقابل ‌الوحده، نفت و استقلال خوزستان پیروز شدند و حالا ۵ روز دیگر باید در دوحه با الریان بازی کنند. این درحالی است که الریان ۵ روز پیش دررلیگ قطر به میدان رفته و ۱۰ روز‌ تا بازی‌ مقابل پرسپولیس فرصت اماده سازی دارد. 

نکته جالب اینجاست که تیم ملی قطر برای بازی حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی اردویش را شروع کرده اما سرمربی الریان اجازه حضور ملی پوشان اش در اردوی تیم ملی را نداده است. در واقع همان چیزی که مبنای اختلاف نظر حرفه ای سرمربی پرسپولیس و سرمربی‌ ایران بود، در قطر و میان الریان و تیم ملی قطر هم چالش ایجاد کرده و مسولان الریان ملی پوشان خود را آزاد نکرده اند. به هرحال الریان از نظر بدنی شرایط بهتری از پرسپولیس دارد و برانکو کار سختی برای اماده کردن تیم اش تا بازی قطر دارد؛ پرسپولیس با انجام بازی مقابل الریان، دقیقا در ۱۴ روز ۴ بازی بزرگ انجام داده است.

و سرانجام پرسپولیس خسته!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «و سرانجام پرسپولیس خسته!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..