تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار: شک نکنید که مسی تمدید خواهد کرد

کد خبر: ۴۹۵۰۵۵

۱۱۱۰  بازدید

نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا با اطمینان از تمدید قرارداد مسی صحبت کرد.

ورزش سه: نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا با اطمینان از تمدید قرارداد مسی صحبت کرد.

 لیونل مسی شب گذشته در بالاترین سطح خودش نبود و نتوانست به ستاره اول جدال با پاری سن ژرمن تبدیل شود؛ ولی در شبی که مسی در اوج قرار نداشت، این نیمار بود که بار اصلی بازگشت تاریخی آبی اناری ها را بر دوش کشید و توانست با زدن دو گل و دادن پاس گل ششم به سرجی روبرتو، زمینه تاریخ سازی بارسا را فراهم کند.

نیمار: شک نکنید که مسی تمدید خواهد کرد

نیمار در پایان بازی در مورد مسی صحبت کرد و گفت:« اطمینان دارم که مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد. او در بارسا شاد است و شک نکنید سال های بیشتری اینجا خواهد بود. من هم مثل مسی بهترین روزهای خودم در بارسا را پشت سر می گذارم و بهتر از این هم خواهم شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار: شک نکنید که مسی تمدید خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..