تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه «هرمز 2» را از فاصله 250 کیلومتری تست کرد

کد خبر: ۴۹۵۰۵۳

۱۲۴۳  بازدید

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از تست موفقیت آمیز موشک هرمز ۲ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی از تست موفقیت آمیز موشک هرمز 2 خبر داد.

وی در این باره گفت: موشک هرمز 2 را در هفته جاری شلیک کردیم و این موشک با موفقیت توانست هدف را در فاصله 250 کیلومتری منهدم کرد.

گفتنی است، موشک هرمز 2، یک موشک بالستیک دریایی است که می تواند اهداف متحرک را در سطح دریا، با دقت بالایی هدف قرار دهد. برد این موشک، چیزی نزدیک به 300 کیلومتر است.

سپاه «هرمز 2» را از فاصله 250 کیلومتری تست کرد

تصویر موشک‌های هرمز 1 و 2/ هرمز 1، یک موشک ضدرادار است


این موشک به لحاظ شاکله و شکل ظاهری بسیار شبیه موشک بالستیک و ضدکشتی خلیج فارس است. این موشک طبق اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه، یکی از مهمترین و منحصر به فردترین موشک‌هایی ایرانی است که توسط سردار شهید، حسن طهرانی‌مقدم طراحی و ساخته شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه «هرمز 2» را از فاصله 250 کیلومتری تست کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..