تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروگانگیری در تبریز تکذیب شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، گروگانگیری در تبریز را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی اسمعیل‌پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک سارق خودرو که در روز روشن در خیابان شریعتی تبریز نسبت به سرقت از داخل خودرو اقدام می‌کرد با هوشیاری گشت موتوری مجبور به فرار شد که با تیراندازی هوایی پلیس مواجه و در نهایت دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان در ادامه تمام شایعات گروگانگیری و موارد مشابه را رد کرده و اعلام کرد:‌ پلیس هوشیارانه در سطح شهر در تعقیب سارقان و کسانی است که به هر نوع بخواهند آرامش شهروندان را مختل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دستگیری این سارق خودرو به کسی آسیبی وارد نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروگانگیری در تبریز تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..