تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواستگاری متفاوت در آی سی یو بیمارستان + تصاویر

پسر جوان با دختر مورد علاقه اش در گوشه ای از شهر قرار گذاشته بود تا به صورت غافلگیر کننده از او خواستگاری کند ، همه چیز مرتب بود اما تصادفی شدید وضعیت را تغییر داد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛مرد جوان بعد از مجروحیت شدید بر اثر تصادف خودروی شخصی اش در یک اقدام باورنکردنی از دختر مورد علاقه ی خود خواستگاری کرد.خواستگاری

"جامیکائو کیمبل " پسر جوانی که خواستگاری در وضعیت عجیب و غریب او همه را متعجب کرد اجازه نداد حتی تصادف و جراحت درخواست ازدواجش را به تاخیر بیاندازد.

به گزارش sun از قرار معلوم این پسر جوان قبلا برای این روز برنامه ریزی کرده بود و بعد از تعیین محلی برای ملاقات با دختر مورد علاقه اش و تهیه حلقه ازدواج قصد داشت که از او خواستگاری کند که در مسیر به دلیل سرعت بالایی که داشت بعد از واژگونی خودرو به بیمارستان منتقل شد.

 به گفته ی مرد جوان او برای خرید گل عجله داشت که کنترل خودرو از دستش خارج و دچار حادثه شد.

 دختر جوان که بعد از شنیدن تصادف "جامیکئو" به بیمارستان امده بود غافلگیر شد ، پسر جوان که بعد از این حادثه در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود از پرستار خواست تا او را به سمت راهرو ببرد و حلقه به دست در شرایط سخت به کمک پرستار در راهرو ایستاد تا همان جا از دختر مورد علاقه اش درخواست ازدواج کند و مثل همیشه و طبق یک داستان تکراری دختر جوان هم سورپرایز شد و درخواست او را پذیرفت.
عکس لحظه خواستگاری پسر جوان از دختر مورد علاقه اش بعد از تصادف

منبع :نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواستگاری متفاوت در آی سی یو بیمارستان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..