تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا سفیر جدید فوتبال چین شد

اسطوره فوتبال آرژانتین سفیر جدید فوتبال در کشور چین شد.

صراط: اسطوره فوتبال آرژانتین سفیر جدید فوتبال در کشور چین شد.

به گزارش تسنیم، دیه‌گو مارادونا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد سفیر جدید فوتبال چین شده و  قول داد به پیشرفت فوتبال این کشور کمک کند.

او با انشتار تصویری از خود با پرچم کشور چین، نوشت: از خانم تانگ کینگویی (مدیر برنامه‌هایش در کشور چین) خیلی تشکر می‌کنم که این فرصت را برای من فراهم کرد تا در کشور چین کار کنم. تا ابد قدردانت هستم.

چینی‌ها در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند با استخدام مربیان و بازیکنان سطح بالا، سطح کیفی فوتبال این کشور را بالا ببرند و حتی اخیراً ستاره‌هایی همچون کارلوس توس و اسکیل لاوتزی برای ادامه دوران حرفه‌ای خود راهی این کشور شده‌اند، اما فوتبال ملی این کشور هنوز پیشرفتی نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا سفیر جدید فوتبال چین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..