تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورس سوارکاری گنبدکاووس در هفته بیست و نهم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در رقابتهای امروز 88 راس اسب در هشت دور هزار ، هزار و 200 و هزار و 600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول این مسابقات رامین قهرمانی با اسب سلتکین کلاته زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در دورهای دوم و پنجم هم بنیامین جرجانی با مروارید رهسپار و نادال عنوان اول این دورها را به دست آورد.

ستار مهرانی با اسب فلاورهج مقام اول دور سوم را کسب کرد و یعقوب توسلی با اسب رویین صحرا مقام اول دور چهارم را از آن خود کرد.

برنده دور ششم هم نادر صالح پور با اسب بوی بلا بود و مهرداد خوجملی با اسب رومیا در دور هفتم برنده میدان شد.

همچنین در دور هشتم هم آرمین آتابای با اسب آرابل عنوان اول را کسب کرد.

در پایان برترینهای این هفته در مجموع صد میلیون و 450 هزار تومان جایزه گرفتند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورس سوارکاری گنبدکاووس در هفته بیست و نهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..