تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطار جادویی که با قدرت ذهن شما حرکت می‌کند+فیلم

قطار جادویی که با قدرت ذهن شما حرکت می‌کندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویر متحرکی که در این گزارش مشاهده می‌کنید با تکنیک خاص و جالبی طراحی شده که شما می‌توانید با استفاده از قدرت ذهن خود تصمیم بگیرید که این قطار به سمت جلو حرکت کند یا به سمت عقب، یا به عبارتی در حال آمدن باشد یا رفتن، در نگاه اول و با قضاوت عجولانه ممکن است فکر کنید که این یک شوخی است و حقیقت ندارد، اما کافیست روی این تصویر چند لحظه تمرکز کنید.

پس از چند لحظه تمرکز روی تصویر، این شما هستید که با قدرت جادویی ذهنتان به این قطار فرمان آمد و رفت می‌دهید، مسیر آن را انتخاب می‌کنید. معطل نکنید، سریعا دست به کار شوید و قدرت ذهن خود را امتحان کنید، اگر بار اول موفق نشدید، ناامید نشوید و دوباره تمرکز کنید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطار جادویی که با قدرت ذهن شما حرکت می‌کند+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..