تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود صدها نیروی نظامی آمریکا به سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،سخنگوی ائتلاف آمریکایی روز پنج شنبه گفت: طی روزهای اخیر 400 نیروی نظامی آمریکا وارد سوریه شده اند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای

یگان توپخانه ای آمریکا به سوریه اظهار داشت: نیروهای آمریکایی در سوریه به همکاری با متحدان محلی خود ادامه داده و در خط مقدم درگیری حضور نخواهد داشت.

این مقام نظامی آمریکایی ادامه داد: نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه تا زمان معینی در این کشور حضور خواهند داشت.

وی افزود: نیروهای دیگر آمریکا در سوریه به منظور بازگرداندن امنیت به منبج اعزام شده اند.

روزنامه واشنگتن پست پیشتر به نقل از مقام های پنتاگون نوشت: تفنگداران نیروی دریایی آمریکایی به منظور پشتیبانی از نیروهای تحت حمایت این کشور در عملیات آزادسازی رقه از اشغال داعش وارد خاک سوریه شده اند.

این منابع آگاه افزودند که پیش بینی می شود تفنگداران نیروی دریایی آمریکایی در پایگاه هایی نزدیک به شهر رقه برای کمک به نیروهای محلی مستقر شوند.

در همین حال سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که به دلایل امنیتی امکان ارائه اطلاعات درباره عملیات نیروهای آمریکایی در سوریه وجود ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود صدها نیروی نظامی آمریکا به سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..