تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانی دپ بازیگر و زندگی اشرفی او | او ماهی 8 میلیارد تومان ...

جانی دپ ادعا نموده که میلیون ها دلار را از دست داده است و این شرکت قصد دارد ۲۸ میلیون دلار بر روی دست وی خرج بگذارد.

جانی دپ

همه ما می دانیم که بازیگران و ستاره های هالیوود، زندگی شاهانه و تجملاتی دارند و مبالغ هنگفت را به راحتی خرج می کنند، اما هیچکدامشان به پای «جانی دِپ» یکی از سرشناس ترین چهره های سینمای آمریکا نمی رسند. بر اساس ادعا های مدیران تجاری سابق او، آقای دِپ ماهانه ۲ میلیون دلار برای زندگی اش در نظر می گیرد.

آن ها در پاسخ به اتهامات مطرح شده مبنی بر اداره نامناسب مسائل مالی و سوء استفاده از موقعیت، از خودشان دفاع کرده اند. اسناد ارائه شده در دادگاه نشان می دهد که مدیران سعی داشته اند شیوه عجیب زندگی جانی دپ را کنترل نمایند و وی را از دست خودش نجات دهند.

 جانی دپ بازیگر و زندگی اشرفی او

آقای دپ در ماه ژانویه شکایتی علیه گروه مدیریتی «TMG» که تحت سرپرستی جوئل و رابرت ماندل اداره می شود، تنظیم کرد و آن ها را به سوء مدیریت و تقلب آشکار متهم نمود. این بازیگر ادعا نموده که میلیون ها دلار را از دست داده است و این شرکت قصد دارد ۲۸ میلیون دلار بر روی دست وی خرج بگذارد.

«TMG» که بیش از ۱۷ سال است در تیم جانی دپ حضور دارد، پاسخ خود را به دادگاه عالی لس آنجلس ارائه کرده و اظهار داشته تنها شخص آقای دِپ مسئول بحران مالی کنونی است. این کمپانی بیان کرده که وی از باز گرداندن وام ۵ میلیون دلاری امتناع ورزیده است.

جانی دپ بازیگر و زندگی اشرفی او

شرکت مدام به آقای تپ تذکر داده که مخارج خود را کاهش دهد و دارایی های غیر ضروری را به فروش برساند، اما او به حرف هیچکس گوش نداده و از شرکت خواسته ماهانه مبلغ ۲ میلیون دلار برای گذران زندگی در نظر بگیرد.

وکیل جانی دپ در این رابطه گفته است: “این که هزینه های شخصی و مقدار خرج های آقای دپ می تواند شرکت را از اتهاماتی مانند سوء مدیریت تبرئه کند، کاملا به نظر دادگاه بستگی دارد.” این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این بازیگر در جریان طلاق از «امبر هِرد»، ۷ میلیون دلار از دست داده است. خانم هرد تمام مبلغ یاد شده را به بیمارستان کودکان لس آنجلس اهدا کرد.

 جانی دپ بازیگر و زندگی اشرفی او

بر اساس گفته های مطرح شده از سوی «TMG»، جانی دپ تا به حال ۷۵ میلیون دلار برای خرید و مبله کردن ۱۴ منزل و اقامتگاه مانند کاخ ۱۸ هکتاری در جنوب فرانسه، چند جزیره در باهاما، تعدادی خانه در هالیوود، چندین پنت هاوس و یک مزرعه اسب مجهز در کنتاکی، خرج کرده است.

وی همچنین ۱۸ میلیون دلار به خرید و بازسازی یک قایق تفریحی به طول ۴۵ متر اختصاص داده و چندین میلیون دیگر را نیز برای خرید ماشین های لوکس صرف کرده است. دیگر هزینه های ماهانه شامل ۳۰ هزار دلار برای نوشیدنی، ۲۰۰ هزار دلار برای سفر با جت شخصی و ۳۰۰ هزار دلار برای حقوق ۴۰ کارمند تمام وقت می شوند. هر دو طرف خواهان محاکمه در حضور هیئت منصفه هستند.

جانی دپ بازیگر و زندگی اشرفی او

شرکت اعتقاد دارد که تنها دلیل طرح شکایت از سوی جانی دپ، مداخله در باز پرداخت وام گرفته شده برای نجات زندگی او بوده است. «TMG» اظهار داشته که شب و صبح برای چرخاندن تجارت های آقای دپ تلاش کرده و از بالاترین استاندارد ها در این زمینه را رعایت می کند.

روزباتو

اخبار مرتبط :

عکس های لورفته از عروسی جانی دپ و همسرش +عکس

جانی دپ پس از طلاق از همسرش جایزه گرفت

دختر جانی دپ در جشن فارغ التحصیلی دبیرستان +عکس

جانی دپ با «دزدان دریایی کاراییب» برمی گردد

جانی دپ با زندگی عجیب | هزینه ماهیانه زندگی جانی دپ چقدر است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانی دپ بازیگر و زندگی اشرفی او | او ماهی 8 میلیارد تومان ...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..