تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاشت نهال مجازات متجاوز اراضی ملی در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش گفت: مرداد امسال برای اولین بار مستشاران شعبه اول دادگاه تجدید نظر گلستان فردی که در شهرستان گالیکش ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از زمین‌های ملی را تصرف کرده بود را محکوم به کاشت ۲۰۰ نهال ۳ سال مراقبت از آن‌ها در همان مکانی که تصرف کرده بود کردند.

منصور ممشلی افزود: در حکم اولیه دادگاه گالیکش این فرد به یک سال حبس محکوم شده بود، اما با ابلاغ این حکم مجازات حبس به مدت سه سال به حالت تعلیق در آمد.


وی ادامه داد: این حکم به موجب قانون جدید مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی صادرشده و به موجب آیین دادرسی کیفری جدید دادگاه تجدیدنظر می‌تواند احیاء و نگهداری عرصه متصرفه را جایگزین حبس و تبعید کند.


ممشلی گفت: این حکم اسفند امسال با کاشت ۲۰۰ اصله نهال در محدوده روستای آقمیش این شهرستان به اجرا درآمد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاشت نهال مجازات متجاوز اراضی ملی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..