تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اخلالگران در انتخابات پیش رو برخورد قضایی می‌کنیم

ساعت: 18:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059793

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: اگر افرادی بخواهد امنیت مردم را برهم بزنند، بدون هیچ واهمه‌ای با عکس العمل دستگاه قضایی مواجه خواهند شد و برای ما مهم نیست این اشخاص منتسب به چه جناح و گروهی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: حضور مردم در  صحنه‌های مختلف بویژه در انتخابات‌های گوناگون نشان می‌دهد همه انتخابات‌ها با اقبال عمومی روبرو بوده و امیدواریم انتخابات پیش رو نیز در تقویم انقلاب به عنوان روزی به یاد ماندنی ثبت شود. 


دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: مردم از تمامی آزمون‌های بزرگ پیروز و سربلند بیرون آمده اند و با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو و انتخابی هوشمندانه و آزمون موفق تر دیگری را رقم خواهند زد. 

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات لبیک گفتن به آرمان‌های امام راحل، مقام عظمای ولایت و شاد کردن دل دلسوزان نظام است و باید بر خود ببالیم که مردم با حضور خویش در تمامی انتخابات های برگزار شده برای سرنوشت خود اهمیت قائلند. 

این مسئول بیان کرد: ساز و کارهای انتخابات در کشور با حضور نهادهای قانونی و نظارتی و با حضور ناظران، بازرسان، مجریان و نمایندگان داوطلبان به گونه‌ای تعبیه شده است که امکان تقلب و خدشه به آراء در آن وجود ندارد و شهروندان مطمئن باشند که از آراء آنان صیانت خواهد شد.

امنیت کامل انتخابات پیش رو را تامین خواهیم
وی اذعان کرد: اگر افرادی تصمیم داشته باشند و بخواهد امنیت مردم را برهم بزنند، بدون هیچ واهمه‌ای با عکس العمل دستگاه قضایی مواجه خواهند شد و برای ما مهم نیست این افراد و اشخاص منتسب به چه جناح و گروهی هستند و قانون ملاک عمل ما خواهد بود.

صادقی نیارکی اضافه کرد: به همه توصیه و تاکید می‌کنیم که امنیت انتخابات برای ما مهم است و با همه توان آن را تامین کرده و آرامش مردم را فراهم خواهیم کرد.
 
وی گفت: از هم اکنون تا پایان انتخابات و اعلام نتایج، نظارت ما ادامه خواهد داشت و شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که متولیان این امر بطور دقیق و کامل امانتداری را رعایت خواهند کرد. 

دادستان قزوین در پاسخ به سوالی در خصوص میزان تخلفات در انتخابات گذشته در استان ابراز کرد: خوشبختانه سطح تخلفات انتخاباتی در سطح استان در انتخابات گذشته بسیار محدود و کم بوده و زیاد مهم و تاثیرگذار نبود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اخلالگران در انتخابات پیش رو برخورد قضایی می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..