تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد ارزشمند شاگردان کاظمی در جدال پایین جدولی‌ها/ ماشین به جاده لیگ برگشت

برد ارزشمند شاگردان کاظمی در جدال پایین جدولی‌ها/ ماشین به جاده لیگ برگشت

ورزش > لیگ برتر - تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با نتیجه 1-0 صنعت نفت آبادان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:30 در استادیوم یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک گله تیم میزبان به پایان رسید. تک گل شاگردان فرهاد کاظمی را در این دیدار احمد کامدار در دقیقه 2 به ثمر رساند. 

با این نتیجه سبزپوشان تبریزی ضمن کسب سومین برد خود در رقابت های امسال 15 امتیازی شدند و در همان رده آخر باقی ماندند اما امید های خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دادند. همچنین شاگردان فیروز کریمی در تیم نفت آبادان با همان 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماندند تا آن ها هم همچنان خطر سقوط به دسته پایین تر را حس کنند.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد ارزشمند شاگردان کاظمی در جدال پایین جدولی‌ها/ ماشین به جاده لیگ برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..