تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش طرح نوروز ۹۶ در شهرستان کوهدشت برگزار می شود

رئیس پلیس راهور شهرستان کوهدشت گفت : رزمایش طرح نوروز ۹۶ در شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ آبباریکی رئیس پلیس راهور شهرستان کوهدشت ضمن توصیه به رانندگان درراستای رعایت دقیق مقررات راهنمایی ورانندگی گفت:پلیس راهنمایی ورانندگی کوهدشت آمادگی کامل دارد که در ایام نوروز ۹۶ در خدمت مسافران نوروزی باشد .

وی افزود: به لحاظ هماهنگی هر چه بیشتر بادستگاههای امدادی رزمایش طرح نوروز ۹۶ درمورخه ۹۵/۱۲/۲۵ اجرا می شود .

سرهنگ آب باریکی در پایان ضمن توصیه به رانندگان برای پرهیز ازخطر و آرامش در سفر اظهار داشت: این یگان از تمام ظرفیت ها ازجمله بکارگیری همیاران پلیس در سطح شهر و راه اندازی گشت کنترل نامحسوس و استفاده حداکثری از دوربین های ثبت سرعت درسطح شهر استفاده می گردد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش طرح نوروز ۹۶ در شهرستان کوهدشت برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..