تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و سازمان‌های وابسته قوه قضائیه امروز در تبریز معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و سازمان‌های وابسته قوه قضائیه امروز 19 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفرمنتظری، دادستان کل کشور و حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه در تبریز معرفی و تقدیر شدند.
معرفی نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در تبریز
براساس این گزارش در این دوره از مسابقات 233 نفر از 31 استان کشور در دو رده سنی کمتر از 16 سال و بالای 16 سال و در رشته‌های مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن به صورت کتبی و در بخش‌های قرائت، ترتیل و حفظ جزء های پنج، 10، 15 ، 20 و کل قرآن بین تمام کارکنان اعم از قضات، کارکنان قضائی و اداری، سازمان‌های تابعه و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.
در رشته حفظ کل قرآن: «محمدعلی اسلامی» از تهران، «مهدی رمضان نوده» از تهران، «احمد مهدوی بصیر» از ستاد مرکزی و «حمید رضائی» از استان مرکزی به ترتیب نفرات اول تا چهارم را کسب کردند.
در رشته حفظ 20 جزء: «محسن حاجی حسینی» از گیلان، «میثم امیری» از مرکزی و «حسین صباغیان» از ستاد مرکزی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته 15 جزء «امیررضا رحیمی» از گیلان نفر اول، «محمدابراهیم پیرعباسی» از تهران نفر دوم و «هادی جواهری» از همدان نفر سوم شدند.
در رشته 10 جزء نیز به ترتیب «حسین ابراهیمی» از آذربایجان غربی، «امین گلابی» از خراسان رضوی و «ابراهیم ربانی» از یزد نفرات برتر اعلام شدند.
در رشته 5 جزء: «محمد سیلاوی» از خوزستان، «مهدی آقاعلی» از کردستان و «مصطفی جلیلی» از گیلان رتبه‌های اول و سوم را به دست آوردند.
در رشته مفاهیم نیز «وهاب دانش پزوه» از آذربایجان‌شرقی، «مقصود مهری» از اردبیل، «نفیسه بحرینی» از بوشهر،«محمدرضا رحیمی» از یزد و «خدیجه غلامی» از آذربایجان‌شرقی توانستند رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دهند.
در رشته ترتیل: «رحیم شریفی» از خوزستان، «محمدجواد محمدی» از قزوین و «محمدسعید اصلانی» از کرمانشاه به عنوان نفرات اول و سوم این بخش معرفی شدند.
در رشته قرائت نیز «محمدرضا ابوطالبی» از کرمانشاه، «مرتضی سلیمانی» از آذربایجان غربی و «علیرضا مسیح پور» از قم نیز به ترتیب رتبه های اول و سوم این بخش را به دست آوردند.
همچنین هیات داوران در رشته حفط موضوعی قرآن کریم نیز خانم «فاطمه سادات هاشمی» از استان یزد، «مهدی ناصری» از خراسان شمالی، «زهرا شریفی» از فارس، «سمیه طالبی» از چهامحال و بختیاری و «محمد دهقان نیری» از استان یزد را حائز رتبه‌های اول تا سوم اعلام کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..