تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد نجومی بارسا پس از صعود تاریخی

صعود عجیب به یک چهارم نهایی درآمد خوبی برای آبی اناری‌ها به همراه خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا پس از رقم زدن بزرگ‌ترین کامبک تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، سودی حداقل 6.5 میلیون یورویی به جیب زد.

به گزارش mundodeportivo، پس از بازی رفت و شکست سنگین کاتالان‌ها در پارک د پرنس بود که طبق برآوردها مشخص شد ضرری حدود 10 میلیون یورویی در انتظار آبی اناری‌ها خواهد بود. اینکه اگر آنها در همین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا کنار بروند، از آنچه در بودجه سالانه باشگاه برنامه‌ریزی شده بود، عقب خواهند افتاد. اما کامبک تاریخی شب گذشته این زیان را نیز جبران کرد.

طبق دستورالعمل محاسبه پرداخت‌هایی که یوفا در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است، این نهاد به هر تیمی که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، 6.5 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. این رقم برای هر باشگاه می‌تواند بیشتر هم بشود. با توجه به حق پخش تلویزیونی و هزینه بلیط‌ها در ادامه رقابت‌ها که حداقل دو بازی خواهد بود. 

کامبک تاریخی شب گذشته شانس بارسلونا برای صعود به مراحل نیمه نهایی و فینال را نیز حفظ کرد. طبق مقررات به هر کدام از چهار تیم نهایی، 7.5 میلیون یورو، به نایب قهرمان 11 و به تیم قهرمان، 15 میلیون یورو پاداش داده خواهد شد. اگر پیش بینی بنگاه‌های شرط بندی درست از آب درآید، بارسلونا سود خوبی از لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری به جیب خواهد زد. 

درآمد نجومی بارسا پس از صعود تاریخی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد نجومی بارسا پس از صعود تاریخی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..