تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقلام اساسی مورد نیاز مردم بدون محدودیت در کشور توزیع می‌شود

علی قنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 9 میلیون تن گندم خبازی ، 9 میلیون تن گندم صنف و صنعت و بیش از یازده و نیم میلیون تن گندم خریداری کرده و 5.5 تن از سال گذشته نیز مازاد موجود می باشد.
وی اضافه کرد: برنج درجه یک هندی با قیمت 38هزار ریال، برنج درجه یک اروگوئه با قیمت 27هزار ریال و برنج درجه یک سفید امریکایی با قیمت 26هزار ریال در بازار موجود می باشد.
همچنین افزود: هر کیلو شکر درب کارخانه 25هزارو 200ریال و هر کیلو شکر درب مغازه 28هزارو 550 ریال بوده که در صورت مشاهده تخلف، توسط دستگاه های نظارتی برخورد خواهد شد.
وی گفت: اقلام اساسی برعهده حوزه ما بوده و با قیمت مناسب و فراوانی زیاد در بازار توزیع می‌شود.
وی افزود : ستاد تنظیم بازار در استان مسئولیت توزیع اقلام را برعهده دارد و بر اساس نیاز هر استان برنج به حد کافی و بدون محدودیت توزیع خواهد شد.
3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقلام اساسی مورد نیاز مردم بدون محدودیت در کشور توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..