تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام پروازهای هواپیمایی تونس تعلیق شد

کد خبر: ۴۹۴۹۸۵

۲۹۸  بازدید

شرکت هواپیمایی تونس صبح امروز اعلام کرد که به دلیل اختلافات داخلی تمامی پروازهای خود را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است.

خبرگزاری فارس: شرکت هواپیمایی تونس در بیانیه‌ای با اشاره به اختلافات به وجود آمده در میان خلبانان و مهندسان فنی، اعلام کرد که به منظور حفظ سلامت ناوگان هوایی تمامی پروازها را به تعلیق درآورده است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، در بیانیه این شرکت آمده است: به دنبال بروز اختلافات و تنش در میان خلبانان و مهندسان فنی که صبح امروز پنج‌شنبه نیز در فرودگاه قرطاج تونس تکرار شد، شرکت خطوط هوایی تونس تصمیم گرفت که تمامی پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآید.

بنابر این گزارش، اختلافی بین کادر پرواز هواپیما (خلبان و کمک خلبان) با مهندسان فنی هواپیما در هنگام برخاستن هواپیما از باند به مقصد فرانسه، رخ داد که باعث شد پرواز این هواپیما نیز لغو شد.

بر اساس این گزارش، «أنیس غدیره» وزیر حمل و نقل تونس برای بررسی این قضیه در مکان حاضر شد و دستور تشکیل تیمی جهت بررسی بحران و حل‌وفصل آن را صادر کرد.

شرکت هواپیمایی تونس نیز ضمن عذرخواهی از مشتریان خود تأکید کرد که تنها به دلیل حفظ سلامت جان آن‌ها پروازها را به تعلیق درآورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام پروازهای هواپیمایی تونس تعلیق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..