تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام قریب به 2 هزار دانشجوی سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی

فرمانده بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: اسفند ماه امسال نزدیک 2 هزار نفر از دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

علی کیخا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای اعزام اردوهای راهیان نوراظهار داشت: این تعداد دانشجو در قالب 34 اتوبوس به مناطق جنگی کشور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این تعداد در قالب 4 دستگاه اتوبوس 12 اسفند، 8 دستگاه 18 اسفند، 12  دستگاه اتوبوس 19 اسفند و 10 دستگاه اتوبوس 20 اسفند راهی اردوی راهیان نور می شوند.
کیخا با بیان اینکه این اردو به مدت 7 روز برگزار می شود، افزود: بازگشت دانشجویان 24 اسفند ماه می باشد.
فرمانده بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با بیان این که هزار و 800 نفر از دانشجویان، خدمه، راوی و روحانی در این اردو به مناطق جنگی اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: برای اعزام این تعداد 34 دستگاه اتوبوس آماده‌شده است.
وی حاج محمد احمدیان، حجت رحیمی و بختیاری را از روایان کشوری همراه اردو نام برد و گفت: زاهد شیخی . نوری . نشاطی. راشکی . حضرت زاد از روایان استانی هستند که دانشجویان را در این اردو همراهی می کنند.
کیخا در پایان اظهار داشت: در این اردو 60 درصد خواهر و 40 درصد برادر اعزام شدند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام قریب به 2 هزار دانشجوی سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..