تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانسور خنده دار عکس دیا میرزا در پوستر سلام بمبئی در یکی از شهرها + عکس

فیلم سلام بمبئی یکی از فیلم های پر فروش در سینمای ایران است که در آن محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی ایفای نقش می کنند و البته بنیامین بهادری و همسرش هم در این فیلم بازی می کنند. به تازگی در استان فارس شهرستان آباده بنر این فیلم منتشر شده است که به طرز عجیبی عکس دیا میرزا را سانسور کرده اند که ما در این مقاله از پورتال وهاران این عکس بامزه را منتشر کرده ایم. امیدواریم فرهنگ سازی کشورمان از طرق صحیح آن انجام گیرد نه به طریقی که مایه خنده شود!

عکس سانسور شده دیا میرزا در سلام بمبئی اسفند ۹۵ بنرفیلم سلام بمبمئی که در شهرستان آباده فارس به این صورت نصب شده!

سانسور خنده دار عکس دیا میرزا در پوستر سلام بمبئی در یکی از شهرها + عکس

گرداوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانسور خنده دار عکس دیا میرزا در پوستر سلام بمبئی در یکی از شهرها + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..