تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا دهقان فداکار درگذشت !؟

باوجود آنکه برخی سایت‌ها از درگذشت دهقان فداکار خبرهایی منتشر کرده‌اند؛ روابط عمومی شرکت راه‌آهن اعلام کرد دهقان فداکار در سلامت کامل به سر می‌برد.

برخی رسانه‌ها دیروز و امروز مدعی شدند که ریزعلی خواجوی، دهقان فداکار شب گذشته دارفانی را وداع گفته است.

با این حال روابط عمومی راه آهن انتشارخبر مربوط به فوت ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار )را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ روابط عمومی راه‌آهن طی تماس تلفنی با پسر ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار) از صحت و سلامت کامل وی کسب اطلاع کرد.

یونس خواجوی با تکذیب خبر منتشر شده درفضای مجازی اعلام کرد که پدرش در سلامت کامل به سر می‌برد.

روابط عمومی راه آهن ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و طول عمر برای وی از هموطنان درخواست می‌کند تا بدون توجه به شایعات به منظور کسب اطلاعات صحیح به منابع موثق و رسمی استناد کنند.

ریزعلی خواجوی، در سن 32 سالگی هنگام شب درحالیکه در کنار ریل قطار حرکت می‌‌کرد، متوجه مسدود شدن مسیر قطار به علت ریزش کوه شد.

در آن هنگام برای نجات قطار و مسافران آن، کت خود را آتش زد و به سمت قطار حرکت کرد. این اقدام او باعث نجات جان مسافران قطار شد و داستان این اقدام او در کتاب‌های درسی نیز گنجانده شده است.

آیا دهقان فداکار درگذشت !؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا دهقان فداکار درگذشت !؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..