تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین با نتانیاهو دیدار کرد

به گزارش اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به مسکو با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه، دیدار کرد.

این سومین دیدار وی با پوتین ظرف یک سال گذشته است.

هدف از این دیدار، بررسی نقش روسیه در حل بحران سوریه و در عین حال تقاضا از مسکو برای ممانعت از حمایت ایران از «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه عنوان می شود.

گفتنی است که نتانیاهو در بدو ورود به مسکو، تلاش های روسیه در امر مبارزه با داعش را ستود.

وی در این باره به پوتین گفت: در یک سال گذشته پیشرفت زیادی در امر مبارزه با داعش و القاعده شده و روسیه در این میان نقش بسزایی داشته است.

در بیانیه ای که در توضیح سفر نتانیاهو از سوی دفتر وی منتشر شد، علاوه بر مخالفت با حضور ایران در سوریه به موضوع بلندی های جولان که در اشغال رژیم صهیونیستی است نیز پرداخته خواهد شد.

تل آویو ادعا می کند که مسئله بلندی های جولان به هیچ وجه نباید در مذاکرات صلح سوریه گنجانده شود.

52311

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین با نتانیاهو دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..