تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت به اعتصاب سراسری در بحرین

نیروها و تشکل های انقلابی بحرین از مردم این کشور دعوت کردند تا در نافرمانی مدنی هفته آینده شرکت کنند.

به گزارش پایگاه 598، تسنیم به نقل از سایت منامه پست، نیروها و جریان های انقلابی بحرین امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که نافرمانی مدنی در بحرین از روز سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه ادامه می یابد.

نیروها و جریان های انقلابی بحرین در بیانیه خود، جزئیات نافرمانی مدنی را اعلام کردند و "برگزاری راهپیماییِ تکبیر گویان در همه مناطق بحرین در روز دوشنبه آینده سیزدهم مارس، خاموش کردن چراغ های خارجی منازل و بستن فروشگاههای تجاری و پاساژها" تا صبح روز چهارشنبه پانزدهم مارس را از مراحل این نافرمانی" برشمردند.

این بیانیه افزود: خودداری از رفتن به مدارس و دانشگاهها در روز سه شنبه و آمدن به خیابانها و میادین و تجمع در میدان الفداء در برابر خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین و خودداری از سفر از طریق پل شهید النمر از دیگر مراحل این نافرمانی مدنی به شمار می رود.

 بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد جنبش اعتراضی مسالمت آمیز مردم است که با همدستی رژیم های بحرین و عربستان با موجی از سرکوبگری مواجه شده است.

رژیم بحرین شمار زیادی از فعالان مدنی و حقوقی و مخالفان سرشناس را با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت و تبعید محکوم کرده است.

این رژیم همچنین شماری از فعالان سیاسی را در زندان شکنجه کرده است که به شهادت آنها منجر شده است.

انحلال جمعیت های مخالف بویژه جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین و بازداشت دبیرکل آن شیخ علی سلمان و محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم از دیگر برخوردهای رژیم بحرین با جنبش اعتراضی مسالمت آمیز این کشور بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت به اعتصاب سراسری در بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..