تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٢٨ اسفند آخرین روز کاری بانک‌ها درسال ۹۵

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا جمشیدی درباره یکی از تصمیم های اتخاذ شده در آخرین جلسه رؤسای بانک های دولتی و خصوصی به ایبِنا گفت: براساس اتفاق نظر همه روسای بانک های دولتی و خصوصی، ٢٨ اسفند ماه آخرین روز کاری سیستم بانکی در سال جاری است.

دبیرکل کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری افزود: بر همین اساس، کلیه دفاتر حسابداری بانک ها در این تاریخ بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: دوم فروردین ماه سال ٩٦ اولین روز کاری بانک ها خواهد بود و شعب منتخب هر یک از بانک ها در این تاریخ فعال و آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٢٨ اسفند آخرین روز کاری بانک‌ها درسال ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..