تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگو با بزرگان تئاتر در «خاطره بازی با پیشکسوتان» منتشر شد

نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره

کد خبر : 112683 زمان انتشار : 19 اسفند 1395 14:50:00

کتاب «خاطره بازی با پیشکسوتان» شامل مصاحبه پیمان شیخی با ۱۴ چهره با سابقه تئاتر ایران توسط انتشارات غنچه به چاپ رسید.

گفتگو با بزرگان تئاتر در «خاطره بازی با پیشکسوتان» منتشر شد

به گزارش سینماخبر، پیمان شیخی از خبرنگاران با سابقه تئاتر مصاحبه با ۱۴ چهره پیشکسوت و تأثیرگذار تئاتر ایران را در قالب کتاب «خاطره بازی با پیشکسوتان» ارائه داده که این کتاب توسط انتشارات غنچه به چاپ رسیده است. این مصاحبه ها که به زندگی هنری ۱۴ چهره پیشکسوت تئاتر ایران می پردازد، مربوط به سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۳ هستند.

جمشید مشایخی، داریوش مودبیان، ایرج راد، اکبر زنجانپور، محمد مطیع، داوود فتحعلی بیگی، هادی مرزبان، داریوش اسدزاده و محمدعلی رازقی هنرمندانی هستند که در کتاب «خاطره بازی با پیشکسوتان» مصاحبه با آن ها منتشر شده است.

همچنین در این کتاب مصاحبه با ۵ چهره تئاتری شامل سعدی افشار، حسین کسبیان، سروش خلیلی، فرهنگ معیری و داوود رشیدی که دیگر در قید حیات نیستند نیز چاپ شده است.

مهر

0

OK




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگو با بزرگان تئاتر در «خاطره بازی با پیشکسوتان» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..