تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش‌های فلسطینی به ممنوعیت پخش اذان

صراط: تصویب لایحه منع اذان در «کنست» با واکنش تند شخصیت‌ها و گروه‌های فلسطینی از جمله حماس روبرو شد.

به گزارش فارس، کنست رژیم صهیونیستی چهارشنبه (دیروز/18 اسفندماه) لایحه منع پخش اذان در اراضی اشغالی 1948 را در دور اول تصویب کرد، به موجب این قانون استفاده از بلندگو برای پخش اذان از ساعت 11 شب تا 7 صبح (یعنی اذان صبح) ممنوع شد و مساجدی که این قانون را اجرا نکنند، 1200 دلار جریمه خواهند شد.

این موضوع با واکنش های متعددی روبرو شده است.

حماس

جنبش حماس این اقدام را محکوم و اعلام کرد: قانون منع اذان در ادامه جنگ‌ اسرائیل علیه هویت عربی و اسلامی ملت فلسطین و تلاشی جدید برای محو هویت آن است.

بر اساس گزارش وبگاه «الوطن»، این جنبش افزود اقدامات نژادپرستانه دولت راستگرا و افراطی اسرائیل در حال افزایش است و اخیرا از جانبداری آمریکا نیز به نفع خودش استفاده می‌کند.

حماس در پایان نسبت به پیامدهای این قانون هشدار داد و اعلام کرد ملت فلسطین در قدس این تصمیم‌ها را نخواهد پذیرفت.

جنبش ابتکار ملی فلسطین

«مصطفی برغوثی» دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین نیز اعلام کرد تصویب این قانون کاملا نژادپرستاده است و سرکوب آزادی ادیان و عبادت به شمار می‌رود.

جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948

شیخ «منصور عباس» معاون رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 نیز این قانون را محکوم کرد و در ادامه گفت: این قانون، حمله‌ای جدید علیه حضور ما در داخل اراضی اشغالی و هویت اسلامی فلسطینی ماست.

وی در ادامه تصویب این قانون را یک اشتباه خواند و اعلام کرد اقدام مذکور عکس‌العمل‌های تندی خواهد داشت و فلسطینی‌ها لحظه‌ای از مقابله با این قانون دست نخواهند کشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش‌های فلسطینی به ممنوعیت پخش اذان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..