تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روح جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج غلامعلی خدری به سوی معبود پر کشید

کانون خبرنگاران نبأ: حاج غلامعلی خدری جانباز جنگ تحمیلی و پدر شهیدان والامقام عیسی و غلامعلی خدری روز گذشته دارفانی را وداع گفت و پس از تشییع جنازه باشکوه در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مرحوم حاج غلامعلی خدری، جانباز جنگ تحمیلی و پدر شهیدان والامقام عیسی و غلامعلی خدری از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله پس از سالها هجران و تحمل درد و رنج ناشی از جراحات و ترکشهای دشمن بعثی روز گذشته دارفانی را وداع گفت و پس از تشییع جنازه باشکوه با شرکت اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
در پی این درگذشت جامعه علماء و روحانیت دارالولایه سیستان پیامی بدین شرح صادر کرد:

انالله و انا اليه راجعون
باسلام ودرود به روح پرفتوح امام راحل(ره)، شهدا بزرگوار، و پدران و مادران صبور و بردبار شهدا، خبر رحلت شهادت گونه ابوالشهیدان خدری، مرحوم حاج غلامعلی خدری، آن مرد خدا و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس که درکنار غیورمردان و فرزندان شهید خویش سردار شهید عیسی خدری و پاسدار اسلام شهید ابراهیم خدری، در عرصه‌های دفاع مقدس، در مصاف کفر و استکبار جهانی حضور پیدا کرد، و با اخلاص و ایمان و شجاعت خود نقطه امید و روحیه بخشی برای جوانان و رزمندگان اسلام بود، همه انقلابیون را داغدار کرد.
درگذشت این مجاهد دیروز و مرشد امروز که تا پایان عمر شریف در دفاع از ولایت فقیه و رهبری و انقلاب سخن میگفت و قدم برمیداشت را به محضر حضرت ولی عصر(عج) نائب برحقش مقام معظم رهبری و مردم شریف دارالولایه سیستان و بالاخص خانواده معزز خدری تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه خداوند منان علو درجات و غفران و مغفرت مسئلت داریم.

جامعه علما و روحانیت سیستان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روح جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج غلامعلی خدری به سوی معبود پر کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..