تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه کانون‌های فرهنگی – هنری بر تقویت مباحث عقیدتی

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کرمانشاه بر لزوم توجه کانون‌های مساجد بر تقویت مباحث عقیدتی و جذب جوانان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، طیب صفری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کرمانشاه امروز در نشست خبری در محل کانون مساجد استان گفت: طی سال 95، 18 کانون در استان راه‌اندازی شده است.
وی افزود: از مجموع هزار و 211 مسجد در سطح استان، 530 مسجد دارای کانون فرهنگی – هنری هستند که این میزان 44 درصد از این تعداد است.
صفری تصریح کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه باید تمام مساجد شهری و روستایی این استان دارای کانون‌ مساجد شوند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: تقویت مباحث فرهنگی و عقیدتی و جذب جوانان و نوجوانان باید در کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد استان مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: متأسفانه اکنون برخی از کانون‌های مساجد امام جماعت ندارند  و تنها در برخی از مراسم و برنامه‌ها امام جماعت و مبلغ دارند که این اوضاع باید تغییر کند.
صفری درادامه از تجلیل 150 نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد استان به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد اعم از مدیران، رابطین، کتابداران، ائمه جماعت و چهره‌های قرآنی که ارتباط با کانون‌های مساجد دارند، خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه تمام مساجد در سراسر کشور و استان باید دارای امام جماعت باشند، افزود: یکی از مشکلات اساسی بسته بودن درب مساجد در طول روز است که باید این مشکل برطرف شود.
صفری نقش ائمه جماعات در فعال بودن مساجد را بسیار مؤثر توصیف کرد.
یادآور می‌شود، مصوبه تأسیس کانون‌های فرهنگی در کنار مساجد 25 سال پیش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه کانون‌های فرهنگی – هنری بر تقویت مباحث عقیدتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..