تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 13 فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته با یورش به شهرهای مختلف کرانه باختری 13 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، نظامیان رژیم صهیونیستی 12 شهروند فلسطینی را از شهرهای الخلیل، نابلس، رام الله، سلفیت و بیت المقدس اشغالی بازداشت کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست سمیره الحلایقه عضو مجلس قانونگذاری فلسطینی از جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را نیز بازداشت کردند.

رژیم صهیونیستی پس از روی کارآمدن دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، موج بازداشت شهروندان فلسطینی را شدت بخشیده است، در موردی مشابه نظامیان صهیونیستی روز دوشنبه دو نماینده وابسته به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و یک فرمانده این جنبش را در بیت لحم بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا، دشمن صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس به حملات خود به شهرها و روستاها و شهرک های کرانه باختری و همچنین استان قدس شدت بخشیده است؛ به گونه ای که نظامیان اسرائیلی هر روز به بخش های مختلف کرانه باختری و قدس حمله می کنند و دست به بازداشت فلسطینیان می زنند، این تجاوزات با هدف سرکوب انتفاضه قدس صورت می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 13 فلسطینی در کرانه باختری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..