تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال 95 ؛ صدرنشینی یکسره تیم کی روش

با توجه به عدم برگزاری بازی های مهم در سراسر جهان، تغییر قابل توجهی در رده بندی صورت نگرفته اما در ماه مارچ و با توجه به ازدیاد بازی های ملی و مقدماتی جام جهانی، ممکن است شاهد بروز تغییراتی در جدول فیفا باشیم.

در تازه ترین رده بندی فیفا، ایران علیرغم یک پله سقوط همچنان با اقتدار در صدر جدول تیم هایی آسیایی قرار دارد.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، در جدیدترین رده بندی منتشر شده از سوی فیفا، آرژانتین به سان ماه های گذشته همچنان با فاصله قابل توجه و 1644 امتیاز در صدر قرار دارد و برزیلی ها نیز بدون تغییر و با 1534 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده اند تا سلطه آمریکای لاتین بر رده بندی فیفا همچنان ادامه داشته باشد. 

در رتبه های بعدی آلمان، شیلی، بلژیک، فرانسه، کلمبیا، پرتغال، اروگوئه و اسپانیا قرار دارند و نکته جالب اینجاست که رتبه هیچ کدام از 10 تیم برتر رده بندی نسبت به ماه قبل تغییری پیدا نکرده است.

اما در آسیا، تیم ملی ایران با 794 امتیاز، علیرغم یک پله سقوط و قرار گرفتن در رتبه سی و سوم، همچنان با اقتدار در رتبه اول تیم های آسیایی قرار دارد و با توجه به اختلاف امتیاز 103 امتیازی با تیم دوم، بعید است این جایگاه تا مدت های زیادی دستخوش تغییر شود.

در رتبه دوم آسیا کره جنوبی با 691 امتیاز و یک پله سقوط در رتبه چهلم قرار دارد. بعد از آن ژاپن 631 امتیاز و یک رتبه صعود جایگاه پنجاه و یک را به خود اختصاص داده و استرالیا و عربستان نیز در رتبه های پنجاه و پنج و پنجاه و هفت جهان قرار دارند.

بورکینافاسو با 42 امتیاز مثبت، سورینام با 9 پله صعود، میانمار با 30 امتیاز منفی و 13 رتبه سقوط، ترین های ماه آرام فوریه را در رنکینگ جهانی فیفا تشکیل داده اند.

با توجه به عدم برگزاری بازی های مهم در سراسر جهان، تغییر قابل توجهی در رده بندی صورت نگرفته اما در ماه مارچ و با توجه به ازدیاد بازی های ملی و مقدماتی جام جهانی، ممکن است شاهد بروز تغییراتی در جدول فیفا باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال 95 ؛ صدرنشینی یکسره تیم کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..