تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان لیگ بوچیای بانوان با معرفی تیم‌های برتر

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در این رقابت‌ها تیم منطقه هفت شهرداری تهران به عنوان قهرمانی دست یافت، هیئت زنجان نایب قهرمان شد و تیم مجتمع نیکوکاری رعد در جایگاه سوم قرار گرفت.

این رقابت ها از 17 اسفند ماه با حضور تیم های تیم های شهرداری منطقه 7 تهران، مجتمع نیکوکاری رعد، آسایشگاه کهریزک، هیئت آذربایجان شرقی، هیئت قزوین و هیئت زنجان آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

در مجموع 103 بازی در بخش های انفرادی، دوبل و تیمی با حضور نزدیک به 50 بازیکن برگزار شد و در پایان 8 بازیکن برتر به مسابقه ی انتخابی تیم ملی که صبح فردا، 20 اسفند ماه در محل فدراسیون برگزار می شود، دعوت شدند.

مراسم اختتامیه این مسابقات ظهر امروز با حضور خسروی وفا رئیس فدراسیون، طباطبائیان رئیس انجمن بوچیا و نصیری نایب رئیس انجمن برگزار و به تیم های برتر کاپ و مدال اهدا شد.

در مسابقات انتخابی تیم ملی، نفرات برگزیده لیگ بانوان و آقایان، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور سال 95 دعوت شده اند و بر اساس درخواستی که به استان ها ارسال شده، ورزشکاران CP در کلاس BC3 که کلاس بندی آنها مورد تایید و قطعی است، نیز در صورت معرفی در این مسابقات حضور می یابند.

اولین اردوی تیم ملی نیز پس از مسابقات انتخابی از 21 تا 26 اسفند ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین با حضور 8 بازیکن برتر برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان لیگ بوچیای بانوان با معرفی تیم‌های برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..