تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی در مغازه خشک شویی مهار شد+تصاویر

ساعت: 16:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059740

معاون عملیات آتش‌نشانی قزوین بیان کرد: آتش سوزی در مغازه خشک شویی با تلاش و حضور به‌موقع آتش نشانان اطفاء شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی خانی معاون عملیات آتش‌نشانی قزوین در گفت‌وگو باشا خص نیوز  اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 14 و 44 دقیقه روز چهار شنبه 18 اسفند ماه سال 13955، از آتش سوزی در مغازه خشک شویی واقع در شهرک نیلی خبر داده شد.


وی در ادامه افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بی درنگ نیروهای ویژه اطفاء حریق را از چهار ایستگاه‌ عملیاتی شهید بابایی، پونک، مفتح و مینودر به محل حادثه اعزام کرد. 


این مسئول ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود تمام مغازه را فرا گرفته و زبانه‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به و واحدهای منزل مسکونی واقع در طبقات فوقانی این محل و مغازه مجاور است.

وی با اشاره به شدت حریق و حجم زیاد مواد قابل اشتعال داخل مغازه افزود: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهیزات تنفسی و اطفاء حریق در کمتر از 3 دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند و با تشکیل همزمان تیم‌های اطفاء حریق و جستجو و نجات نسبت به اطفاء حریق و تخلیه ساکنین واحدهای مسکونی در حداقل زمان ممکن اقدام و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آوردند. 


معاون عملیات آتش‌نشانی قزوین اذعان کرد: با توجه به ارتفاع شعله‌های آتش و آسیب دیدگی شبکه توزیع برق و گاز به منظور ایمن سازی کامل محل حادثه عوامل اداره برق و گاز نیز در صحنه حادثه حاضر شدند و نسبت به قطع انشعابات این محل اقدام کردند.
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت، ابراز کرد: آتش نشانان به منظور ایمن سازی کامل محل و جلوگیری از شعله وری مجدد نسبت به جداسازی و سرد کردن کامل وسایل موجود در مغازه اقدام کرده و با تحویل محل حادثه به مالک و عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند. 


موسی خانی در پایان با اعلام اینکه علت بروز حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی است از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی از بروز این گونه حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی در مغازه خشک شویی مهار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..