تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن نیکوکاری در جامعه القرآن خدابنده+تصاویر

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059348

جشن نیکوکاری در پیش دبستانی جامعه القرآن شهرستان خدابنده برگزار شد و وانیا بیگدلی قرآن آموز قیداری نیز در این جشن کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به مبلغ تقریبی دومیلیون تومان به قرآن آموزان نیازمند اهداء کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴، جشن نیکوکاری در پیش دبستانی جامعه القرآن شهرستان خدابنده برگزار شد و وانیا بیگدلی قرآن آموز  قیداری نیز در این جشن کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به مبلغ تقریبی دومیلیون تومان به قرآن آموزان نیازمند اهداء کرد.

شایان ذکر است که این موسسه از سال۸۴ تاسیس شده است و هردوره ۵۰۰نفر به عنوان قرآن آموزدر این مرکز وارد می شوند و در پایان دوره گواهی نامه به آنها داده می شود و از افتخارات این مرکز می توان به این نکته اشاره کرد که در مدت ۱۰ سالی که از فعالیت این مرکز می گذرد ۲۵نفر حافظ کل قرآن شده اند و در این مرکز قرآنی خواهران و خردسالان از سه سال تمام تا بزرگسالان می توانند در رشته های مختلف مانند روخوانی، روان خوانی، تجوید،ترتیل،ترجمه و تفسیر و البته شعر،رنگ آمیزی و واحد کار شرکت کنند.

در جامعه القران قیدار در ابتدا حفظ آیات قرآن و احادیث برای کودکان سه سال تمام آغاز می شود و سپس کار حفظ موضوعی به روش اشاره برای کودکان چهار سال تمام انجام می شود و در کلاس های مهد و پیش دبستانی رو خوانی و روان خوانی و حفظ ترتیبی به قران آموزان خردسال آموزش داده می شود و با دیگرقرآن موزان کلاس های مفاهیم و حفظ و تجوید و ترتیل کار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن نیکوکاری در جامعه القرآن خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..