تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش حوادث چهار شنبه آخر سال نیازمند فرهنگ سازی مناسب است

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059682

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان:

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان به چهار شنبه سوری آخر سال اشاره کرد و گفت: از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسب در راستای عدم استفاده از مواد محترقه و کاهش آسیب‌ها و تلفات در این روز اقدام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،احمد رضا حافظی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان  امروز در جلسه ستاد نوروزی سفر شهرستان زنجان  با بیان اینکه دومین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان زنجان برگزار شده است، اظهار کرد: برخی از اقدامات متناسب با مسئولیت دستگاه‌ها و نهادها همچون سال‌های گذشته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات ستاد نوروزی می توان به فضاسازی شهری، پاکسازی معابر و جاده‌ها اشاره کرد، افزود: در جلسات باید بکوشیم تا با ارائه مباحث مفید، خروجی مناسب و مطلوبی را به دنبال داشته باشیم.

 معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان  با بیان اینکه با ارائه راهکارهای جدید و مبتکرانه در حوزه‌های مختلف، می‌توان خروجی جلسات را مفید و نتیجه بخش‌تر از گذشته به دست آورد، تصریح کرد:باید توجه داشته باشیم که هر اقدامی که صورت می‌گیرد متناسب با آن، کمیته‌ای در راستای ارزیابی عملکرد نیز تشکیل شود.

حافظی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با آسیب‌شناسی و در صورت نیاز بازنگری در اقدامات و فعالیت‌ها، در آینده فعالیت‌های مطلوب‌تری ارائه کرد و به سمت متعالی شدن در اقدامات و عملکردها پیش برویم.

وی به چهار شنبه سوری آخر سال اشاره کرد و گفت: از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مناسب در راستای عدم استفاده از مواد محترقه و کاهش آسیب‌ها و تلفات در این روز اقدام کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان با بیان اینکه باید  در خصوص چهارشنبه آخر سال و فرهنگ‌سازی آن می‌توان با بهره‌گیری از مباحث حادثه پلاسکو و گرامیداشت آتش‌نشانان بهره مند شد، خاطرنشان کرد: باید در این ایام حوادث و اتفاقات را به حد اقل برسانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش حوادث چهار شنبه آخر سال نیازمند فرهنگ سازی مناسب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..