تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ارومیه برگزار شد

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059738

آیین بزرگداشت بیست‌ و چهارمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین اباذر بیگی مدیر کل کانون های مساجد آذربایجان‌غربی و سعید سعادتی معاون برنامه ریزی و توسعه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و جمعی از روحانیت اهل تشیع و تسنن استان در خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این آیین بزرگداشت معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور اظهار داشت: آیه 19سوره مبارکه حشر پر از نکات نغز برای تعالی و پشرفت در تمامی عرصه‌های زندگی بوده و باید مورد توجه واقع گردد.

وی تصریح کرد: همواره و در طول مسیر زندگی نباید از یاد خدا غافل شویم چراکه شخصی اگر از یاد خدا غافل باشد در واقع از خود و زندگی‌اش غافل مانده است.

در ادامه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی به سخنرانی در خصوص فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان پرداخت و عنوان کرد:در حال حاضر 1026 کانون فرهنگی و هنری در راستای تقویت روحیه‌ی معنوی مردم،جوانان و جامعه در سطح استان مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی ادامه داد: از میان این 1026 کانون که در سطح استان فعالیت می‌کنند 478 کانون روستایی و 500 کانون شهری را شامل می‌شود که همگی و در راستای تعالی معنوی جامعه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

گفتنی است اجرای سرود ملی به همراه گروه تئاتر یکی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ارومیه از بخش های جالب این مراسم بود.

در پایان مراسم نیز از فعالان فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان تجلیل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ارومیه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..