تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از سال 80 تا 92 دولت‌ها برای پروژه قطار شهری تبریز بیش از 7 هزار میلیارد ریال هزینه کردند/ در طول سه سال اخیر شهرداری بیشتر از دولت برای مترو بودجه اختصاص داده است

ساعت: 16:14 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059703

پورمهدی گفت: دولت یازدهم به علت مشکلات مالی نتوانست برای مترو تبریز بودجه اختصاص دهد و شهرداری بیشتر از دولت هزینه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، محمد صادق پورمهدی در مراسم رونمایی از اتوبوس‌های درون شهری با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای تسهیل رفت و آمد درون شهری، ابراز داشت: در طول 3.5 سال گذشته گره‌های ترافیکی زیادی در کلانشهر تبریز باز شده است.

وی ادامه داد: در طول سال گذشته تلاش‌های عمرانی زیادی در راستای حل مشکل ترافیکی انجام شد که در سال 96 نیز این فعالیت‌ها در بخش نرم افزاری خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از نوسازی 4 هزار تاکسی در استان خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته در سال آینده نیز مابقی تاکسی‌های فرسوده که حدود هزار تاکسی می‌باشد نوسازی خواهد شد.

وی به پروژه قطار شهری تبریز نیز اشاره کرد و توضیح داد: از سال 80 تا 92 نزدیک 720 میلیارد تومان به پروژه قطار شهری تزریق شده بود که بخش عمده آن را دولت داده بود و در طول 3 سال گذشته نیز 1هزار و 150 میلیارد به این پروژه اختصاص یافته که قسمت عمده آن توسط شهرداری تزریق شده است.

پورمهدی تصریح کرد: برای اتمام خط یک قطار شهری 600 میلیارد تومان هزینه نیاز است تا در ایستگاه لاله نیز مسافرگیری شود.

وی در پایان به لزوم تشکیل شرکت‌های حمل و نقل تأکید کرد و افزود: با تشکیل شرکت‌های حمل و نقل درون شهری می‌توان جلوی بخشی از مشکلات را گرفت و جلوی خرید و فروش سنتی گرفته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از سال 80 تا 92 دولت‌ها برای پروژه قطار شهری تبریز بیش از 7 هزار میلیارد ریال هزینه کردند/ در طول سه سال اخیر شهرداری بیشتر از دولت برای مترو بودجه اختصاص داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..