تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




16 بقعه متبرکه صومعه سرا میزبان اجرای طرح «آرامش بهاری»

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059711

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا گفت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز 16 بقعه متبرکه صومعه سرا میزبان اجرای طرح «آرامش بهاری» هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیز خادم شریف در گفت و گو با خبرنگار واران خبر با بیان اینکه طرح آرامش بهاری هر ساله در عید نوروز در سطح بقاع شاخص و متبرکه برگزار می شود، اظهار داشت: امسال 16 بقعه متبرکه صومعه سرا میزبان برگزاری این طرح هستند.

.

وی افزود: مهمترین هدف طرح، استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم بود که این اماکن به اولویت اصلی مردم در ایام خاص سال تبدیل شوند.

...

رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه سرابا بیان اینکه مراسم تحویل سال، سخنرانی و اجرای برنامه ادعیه و مناجات در طول اجرای طرح در سطح هر 16 بقعه متبرکه برگزار می شود، گفت: اسکان موقت زائرین و برپایی ایستگاه صلواتی در 14 بقعه متبرکه و برپایی خیمه معرفت در 3 بقعه صورت می گیرد.

.

خادم شریف با اشاره به اینکه دفتر مشاوره و پاسخگویی در 10 بقعه متبرکه برگزار می شود، تصریح کرد: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و نمایشگاه آرامش بهاری «سلسله مباحث» در 3 بقعه برگزار می شود.

.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه فرهنگی روزانه در 5 بقعه، غرفه عفاف و حجاب در 16 بقعه، اعزام مبلغ بومی به 16 بقعه، برپایی نماز ظهر و عصر در 11 بقعه و برپایی نماز مغرب و عشا در 16 بقعه برگزار می شود.

.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا اظهار داشت:بقعه آقا مهدی آقا و سید جعفرآقا در صومعه‌سرا، سیدجمال و ابراهیم فلاح‌آباد، پیراشرف لادمخ، سیدابراهیم گوراب زرمیخ، میرقوام زیکسار، سیدحمزه و سلیمان نفوت، سیدذکی مناره بازار، سیدحسین کلنگستان، سیدابراهیم و سلیمان دهنده، سید عباس سیاه تن، سید زکی سسمس،سیدنسا صومعه‌سرا، بیچاره محمد خشت پل، عینعلی و زینعلی پشتیر و محمدجان ضیابر بقاع میزبان طرح هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «16 بقعه متبرکه صومعه سرا میزبان اجرای طرح «آرامش بهاری»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..