تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی احداث ۲ دوربرگردان ۲ سال وقت می‌گیرد

ساعت: 14:50 منتشر شده در مورخ: 1395/12/19 شناسه خبر: 1059456

پروژه‌ای که قرار بود ظرف مدت 6 ماه انجام شود، بعد از گذشت دو سال تنها نیمی از آن انجام شد و معلوم نیست باقیمانده آن چه زمانی انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانخبر، شهر سورک به‌عنوان مرکز شهرستان میاندورود، جاده اصلی و ترانزیتی استان مازندران از این شهر می‌گذرد و به دلیل نبود فضای ایمن برای عبور خودروها از عرض جاده، شاهد تصادفات متعدد و مرگ همشهریان بودیم، به همین دلیل باید تمهیدات خاصی برای رفت و آمد به این شهر اتخاذ شود تا شاهد تصادف نباشیم و یکی از راه حل‌های آن احداث میدان، زیرگذر و یا دوربرگردان است.


احداث میدان در چهارراه آزادگان به‌دلیل اعتبار زیادی که نیاز دارد نتوانسته با پیگیری‌های متعدد به سرانجام برسد و همچنان این طرح نیازمند توجه ویژه مسؤولان استانی، کشوری و نمایندگان مجلس است.

اما برای حل این معضل با پیگیری و درخواست شورا و شهرداری سورک در جلسه‌ای که 28 دی ماه سال 93 برای بررسی مشکلات این شهر با حضور نبیان معاون عمرانی استاندار، دکتر شجاعی نماینده وقت مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل مدیریت بحران، مدیرکل امور شهری، مدیرکل امور روستایی، نماینده بنیاد مسکن، مدیران شهرستانی و فرماندار میاندورود در فرمانداری برگزار شد، مقرر شده بود دو دوربرگردان در بلوار امام رضا(ع) سورک ایجاد شود که یکی در سال 93 و دیگری در سال 94 به اتمام برسد.

این روزها که روزهای پایانی سال 95 است تنها یک دوربرگردان مقابل فرمانداری میاندورود ایجاد شده است که آن هم ایرادات خاص خودش را دارد.

سال جدید در راه است و مسافران با آغاز فصل بهار راه مسافرت به سمت شمال را در پیش می‌گیرند و یا از این استان به سمت گلستان، خراسان شمالی و مشهد مقدس می‌روند که این عامل موجب شلوغی جاده در شهر سورک به‌دلیل نداشتن کمربندی خواهد شد، به همین دلیل نیاز به دوربرگردان بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

پروژه‌ای که قرار بود ظرف مدت 6 ماه انجام شود، بعد از گذشت دو سال تنها نیمی از آن انجام شد و معلوم نیست باقیمانده آن چه زمانی انجام شود.

مسؤولان اداره راه اعلام کردند که دوربرگردان دوم را نیمه نخست سال آینده اجرا خواهند کرد اما با توجه به سابقه به‌وجود آمده که برای یک دوربرگردان دو سال زمان صرف شد، مردم دیگر به وعده‌های مسؤولان اعتمادی ندارند و دید آنها مثبت نخواهد بود.

باید منتظر بود و دید برای اجرایی شدن پروژه‌ای به این آسانی چند سال دیگر وقت نیاز است یا اینکه این بار مسؤولان اداره راه به خود خواهند آمد و کار را در زمان مناسب به پایان خواهند رساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی احداث ۲ دوربرگردان ۲ سال وقت می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..