تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد پای فاجعه پلاسکو همچنان باقی است

پیمان شریعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

رد پای فاجعه پلاسکو همچنان باقی استپیمان شریعتی «مدیر تئاتر شهر» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آتش‌سوزی اتفاق افتاده در زیر زمین سالن اصلی تئاتر شهر گفت: آتش سوزی تئاترشهر که اتفاق افتاد، الحمدالله اتفاق پیچیده ای نبود و فضای مجازی به این مسئله دامن زد. خصوصا این که چهلم شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو هم بوده است، ناخودآگاه فضای روانی را بوجود آورد.

وی افزود: روز چهارشنبه، به علت اینکه وفات حضرت فاطمه زهرا (س) بود، تئاترشهر تعطیل بود و تنها چند خرده کاری در بیرون فضای تئاترشهر در حال انجام بود. در حین جوشکاری که بیرون محوطه تئاترشهر در حال انجام بود، با پریدن جرقه ای بر گونی‌های آشغالی که در همان نزدیکی بود، آتش سوزی کوچکی ایجاد شد که با تماس سریع ما با دوستان آتش نشان سریعا این آتش خاموش شد و خدا را شکر اتفاق ناگواری پیش نیامد.


وی همچنین در این باره افزود: ما با شهرداری و آتش نشانی منطقه قراری را بسته ایم که کوچترین مسئله را که اتفاق می‌افتاد، به آنها خبر بدهیم تا هم خیال خودمان آسوده باشد و هم از اتفاقات جلوگیری کنیم. در همین حین تلاش‌هایی هم قرار است صورت بگیرد که تمامی معابر که دور تا دور تئاترشهر قرار دارد، برداشته شود تا اگر زمانی اتفاقی افتاد دسترسی آسان و سریعی برای دوستان یاری دهنده باشد.


شریعتی پیرامون بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر اظهار داشت: بازسازی سالن اصلی خیلی اولویت نیست و آن چیز که بسیار اهمیت دارد، اطفای حریق ساختمان است و اگر هم قرار به بازسازی باشد، باید قسمت «سن» به بعد باشد؛ چراکه بخشی از بازسازی سالن اصلی در زمان تئاتر فجر انجام شده است.


پیمان شریعتی در پایان در خصوص اتفاقات صورت گرفته در خصوص ساختار سالن تئاترشهر گفت: تئاترشهر تقریبا دو سال است که درگیر بازسازی است و من زمانی که به تئاترشهر آمده بودم، بازسازی سالن قشقایی و سایه تمام شده بود. یکسری خرده کاری مثل بحث نور و صوت دارد که آن را هم تا حدی توانسته‌ایم انجام بدهیم. در واقع در این میان، اتفاقات دیگری هم افتاده است که باید رفع عیب شود. به طور مثال زمانی که یک باران شدید می آید، به علت فرسودگی لوله‌ها مشکلات زیادی ایجاد می‌شود که ما باز هم توانسته‌ایم به کمک دوستان این مشکلات را رفع عیب کنیم. مسائل تاسیسات برق هم به با کمک شهرداری به مرحله نهایی رسانده‌ایم.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد پای فاجعه پلاسکو همچنان باقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..