تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96(2)+تصاویر

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا در هر کدام از ماه‌های سال، در ادامه با ما همراه باشید

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

ارزنترین مقاصد گردشگری 2017

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا در دوازده ماه سال را در این مقاله بخوانید.

یکی از مزایای سفر در فصل خلوت سال این است که مسافران می‌توانند به میزان زیادی در هزینه‌های سفر به خصوص در هزینه‌های اقامت خود صرفه‌جویی کنند. در این فصل از سیل جمعیت گردشگران خبری نیست و قیمت‌ها در پایین‌ترین حالت خود قرار دارند. در قسمت قبلی مقاله، ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری برای سفر در ۶ ماه اول سال را معرفی کردیم. در ادامه، مقصدهای ارزان برای سفر در ۶ ماه دوم سال را معرفی می‌کنیم.

جولای (از ۱۰ تیر تا ۱۰ مرداد)
بوستون

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

اگر چهارم جولای را به جای روز کلمب (۱۲ اکتبر) برای سفر به بوستون انتخاب کنید می‌توانید شبی ۱۲۰ دلار در هزینه‌ی اقامت خود صرفه‌جویی کنید. ضمنا در این ماه، هوا بهتر است. بوستون بیست و سومین شهر بزرگ آمریکا است. تعدادی از مشهورترین دانشگاه‌های جهان در این شهر قرار دارند.

سیدنی

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

طبق اطلاعات به دست آمده از سایت بوکینگ، با سفر در این ماه می‌توانید تا ۴۴ درصد نسبت به فصل‌های پرگردشگر در هزینه‌ی اقامت صرفه‌جویی کنید. آب‌و‌هوای این فصل سیدنی هم بسیار مطبوع و ملایم است و برای سفر مناسب است. سیدنی نماد کشور استرالیا است. در هر گوشه‌ای از سیدنی، می‌توان ردپایی از فرهنگ‌های گوناگون را مشاهده کرد که در کنار جاذبه‌های طبیعی، مراکز تفریحی، پارک‌های ملی و حفاظت شده، موزه‌ها و گالری‌های هنری باعث شهرت جهانی شهر شده‌اند.

آگوست (از ۱۱ مرداد تا ۹ شهریور)

نیویورک سیتی

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

تابستان‌های نیویورک بسیار گرم است بنابراین هنگام رزرو هتل دقت کنید که اتاق‌تان وسایل سرمایشی مناسب داشته باشد. در این فصل می‌توانید از جشنواره‌ها و رویدادهای تابستانی لذت ببرید، در پارک‌ها کنسرت‌های زنده و تئاترهای مختلف را تماشا کنید که اتفاقا رایگان هستند. برای اینکه از بیشترین میزان تخفیف در اماکن اقامتی استفاده کنید، هفته‌ی آخر ماه را برای سفر انتخاب کنید. این شهر یکی از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان است. عده‌ای به دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربه‌فرد نیویورک، این شهر را پایتخت جهان نامیده‌اند. شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا دارد.

برلین

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

این پایتخت زیبای اروپایی در تمام طول سال قیمت‌های نسبتا مناسبی برای اماکن اقامتی دارد اما در آگوست، قیمت‌ها به کمترین میزان خود می‌رسد. هزینه‌ی هتل‌ها در حدود ۱۰۰ دلار است. برلین، بزرگ‌ترین و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر، برلین را به عنوان یکی از مراکز فرهنگی جهان تبدیل کرده است.

سپتامبر (از ۱۰ شهریور تا ۸ مهر)
اورلاندو

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

قیمت هتل‌های اورلاندو در این فصل ۴۰ درصد فصل‌های پرگردشگر سال است. یعنی برای رزرو بهترین اتاق‌ها فقط شبی ۱۳۰ دلار می‌پردازید. ضمنا در این ماه تعداد گردشگران شهر بسیار کم است و مجبور نیستید برای هر کاری مدت‌ها در صف بایستید. لقب این شهر «زیبا شهر» و سمبل این شهر فواره‌ای در دریاچه الو است. همچنین این شهر به عنوان «پایتخت پارک‌های دنیا» شناخته می‌شود. این شهر میزبان بیش از ۵۱ میلیون توریست در سال است که سه میلیون و ششصدهزار نفر آن توریست‌های خارجی (غیر آمریکایی) است. فرودگاه بین‌المللی اورلاندو بیست و نهمین فرودگاه شلوغ دنیا و سیزدهمین فرودگاه شلوغ آمریکا است.


رم

ارزان‌ترین

هیچ وقت برای سفر به شهر رویایی رم بد نیست. اما ماه سپتامبر بهترین زمان برای سفر است. چرا که در این ماه بسیاری از گردشگرانی که در ماه آگوست به رم سفر کرده بودند، بر می‌گردند و شهر به حالت عادی خود بر می‌گردد. مسافران داخلی هم کمتر می‌شوند. همه‌ی این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا در این ماه بتوانید از کمترین قیمت‌ها برای اماکن اقامتی استفاده کنید. با شبی ۱۳۱ دلار می‌توانید در هتل چهار ستاره اقامت کنید.

اکتبر (از ۹ مهر تا ۱۰ آبان)
نیواورلئان

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

آخرین هفته‌ی این ماه، ارزان‌ترین زمان برای سفر به نیو اورلئان است. با پرداخت ۲۰۲ دلار می‌توانید هتل رزرو کنید یعنی ۳۴ درصد کمتر از هفته‌ی ماردی گرا (Mardi Gras). نیواورلئان بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانا در آمریکا است. این شهر بر کرانه رود میسی‌سیپی واقع شده و از بندرهای مهم آمریکا محسوب می‌شود.

کیپ تاون

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

اگر علاقه‌مند به حیات وحش هستید و تماشای نهنگ‌ها را دوست دارید، این کار را از کوه تیبل (Table) انجام دهید. سفر به کیپ تاون در ماه اکتبر فرصت مناسبی است و قیمت هتل‌ها از ۸۰ دلار به طور میانگین بیشتر نیست. کیپ تاون دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. شهر کیپ تاون همچنین پایتخت استان کیپ غربی (Western Cape)  است. این شهر محبوب‌ترین مقصد جهانگردان در قاره آفریقا است.

نوامبر (از ۱۱ آبان تا ۹ آذر)
سان فرانسیسکو

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

یک هفته قبل از روز شکرگزاری ارزان‌ترین زمان برای سفر به شهر گلدن گیت است. میانگین هزینه‌ی اقامت در هتل، شبی ۲۰۲ دلار است یعنی ۵۰ درصد فصل پرگردشگر سال. گلدن گیت را می‌توان نه تنها سمبل سان فرانسیسکو بلکه، پس از مجسمه آزادی، سمبل آمریکا دانست. پل بی بریج که پل ارتباطی بین سان فرانسیسکو و اوکلند است نیز از پل‌های بزرگ و معروف این شهر است.

ریو دو ژانیرو

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

گران‌ترین فصل در ریو دو ژانیرو، اواخر دسامبر است زمانی که قیمت‌ هتل‌ها ۳۷ درصد بالاتر از سایر مواقع است. ریو دو ژانیرو که به اختصار ریو نامیده می‌شود، مرکز ایالت ریو دو ژانیرو، دومین شهر بزرگ برزیل و سومین منطقه شهری بزرگ آمریکای جنوبی است. این شهر توریستی در کنار کوه‌های انبوه از جنگل و سواحل و خلیج‌های اقیانوس اطلس قرار گرفته‌است. شهر ریو دو ژانیرو، میزبان بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ بوده است.

دسامبر (از ۱۰ آذر تا ۱۰ دی ماه)
لاس وگاس

ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا  برای گذراندن روزهای آخر سال میلادی، لاس وگاس است. در این ماه، نرخ هتل‌ها به کمترین میزان خود می‌رسد. با پرداخت ۸۴ دلار می‌توانید هتل رزرو کنید. نام این شهر که در زبان اسپانیایی به معنی مراتع سبز است گاهی فقط وگاس خوانده می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین مراکز سرگرمی در دنیا است.

فرانکفورت

 ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96

دو هفته‌ی اول ماه دسامبر، بهترین زمان برای سفر به فرانکفورت است. حال و هوای جشن در سراسر شهر وجود دارد و بازارهای کریسمس در گوشه و کنار شهر به چشم می‌خورند. هتل‌ها هم در ارزان‌ترین شرایط خود قرار دارند یعنی ۵۶ درصد ارزان‌تر از فصل پرگردشگر سال. با پرداخت شبی ۱۱۲ دلار می‌توانید در هتل چهار ستاره اقامت کنید.

کجارو

اخبار مرتبط:

کشورهایی که سفر به آنها ارزان است

پیست های اسکی ارزان قیمت در اروپا +تصاویر

5 شهر توریستی و ارزان دنیا + تصاویر

برترین کشورهای توریستی جهان

تمیز‌ترین کشورهای گردشگری‌ دنیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا برای سفرهای سال نو96(2)+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..