تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن+تصاویر

رزرو هوشمندانه هتل همیشه جزء یکی از دغدغه های سفر می باشد

رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن

رزرو هوشمندانه هتل   

  در گذشته شما می توانستید یک هتل خوب را بر اساس ستاره هایش بشناسید و انتخاب کنید.اما امروزه اصلا ساده نیست:منابع مختلف و وب سایت های گوناگون راه کارهای زیادی برای انتخاب هتل 4 ستاره،3ستاره،2 ستاره و ... در اختیار شما می گذارند و بدین گونه شما شاید بتوانید هتل مناسب،با قیمت مناسب و ستاره ی کمتر بدست آورید. فقط کافیست اطلاعات کارآمدی را بدانید.

 رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن


1. مکان هتل
آیا شما حتما نیاز دارید که هتلتان نزدیک به ساحل، مراکز عمومی، بازار، وسایل نقلیه و ... باشد و یا می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، ماشین اجاره کنید و یا حتی زمانی را به پیاده روی اختصاص دهید. بهتر است هتلی در حومه ی شهر انتخاب کنید که راه های دسترسی به مرکز شهر راحت باشد.

رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن

2. فضای اتاق
چه مدت زمانی را برنامه ریزی کرده اید که در اتاقتان بمانید؟ آیا فقط برای دوش گرفتن و خواب به اتاقتان می آیید؟ اگر برنامه ریزی کرده اید که زمان بیشتری در اتاق بمانید و یا تعداد افرادی که باید در اتاق بمانند زیاد است، پس به فضای بیشتری احتیاج دارید. اما اگر زمان کمی در اتاق می گذرانید،هزینه ی زیادی صرف نکنید.

 رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن

3. نوع و اندازه تخت
به چه تعداد تخت و با چه سایزهایی نیاز دارید؟ اندازه تخت خواب و راحتی آن زمانی که با کودکان در سفر هستید، اهمیت بیشتری دارد. پس قبل از رزرو اطلاعات کاملی در مورد اتاق و تخت هایش بدست آورید.

 رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن

4. امکانات موجود در هتل
شما نمی توانید به طور دقیق هزینه های یک هتل را بدانید. اینکه چه امکاناتی در اختیار شما می گذارند و کدامیک از آنها رایگان هستند. مثلا صبحانه ی رایگان، وای فای، پارکینگ و ... نیاز به پرداخت هزینه دارند یا خیر؟ استخر، مرکز تناسب اندام، مینی یخچال موجود در اتاق و ... تمامی درتبلیغ یک هتل گنجانده می شوند اما باید بدانید که باید هزینه پرداخت کنید یا رایگان هستند.

رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن

5. قوانین لغو رزرو
ممکن است سفر شما لغو شود و شما نیز مجبور به لغو رزرو هتل شوید. باید به خوبی قوانین مربوط به لغو رزرو را بدانید. در برخی هتل ها اگر طی بازه ی زمانی مشخص شده اید رزرو را کنسل کنید، جریمه ای به شما تعلق نخواهد گرفت اما در برخی دیگر برعکس است.

کوله پشتی

اخبار مرتبط:

همه چیزدرباره انتخاب هتل مناسب

با این نکات هتل با قیمت مناسب انتخاب کنید+تصاویر

یک هتل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

نکات مهم برای انتخاب هتل لوکس در سفر+عکس

راهنمای انتخاب محل اقامتی مناسب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزرو هوشمندانه هتل و راههای کاربردی آن+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..