تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط اتوبوس در اکوادر باعث مرگ 12 نفر شد

باز هم حادثه رانندگی و عدم هوشیاری و دقت نظر راننده باعث بروز تصادف شدید در اکوادور و کشته شدن بیش از 12 نفر سرنشینان این اتوبوس شد.دلیل بروز این حادثه عدم دقت راننده اتوبوس اعلام شده که در تشخیص هویت افراد مخش شد خود رانننده نیز فوت کرده است.

رسانه‌های محلی اکوادور از وقوع سانحه رانندگی در شمال این کشور و کشته شدن دست‌کم 12 تن بر اثر آن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات داخلی اکوادور در این حادثه رانندگی یک دستگاه اتوبوس مسافربری با خودرویی سواری برخورد کرد که پس از آن از مسیر منحرف شد و داخل دره‌ای سقوط کرد.

نیروهای امداد و نجات اکوادور با بیان اینکه در این حادثه 12 تن جان خود را از دست دادند، اظهار داشتند: بر اثر این سانحه رانندگی 25 مسافر دیگر هم مجروح شدند.

بنابر اعلام پلیس اکوادور، راننده اتوبوس که مقصر وقوع این حادثه است، از محل متواری شده و راننده خودروی سواری نیز فوت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، جزئیات بیشتری از این حادثه رانندگی منتشر نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط اتوبوس در اکوادر باعث مرگ 12 نفر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..