تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه بازیکنان استقلال در واکنش به حواشی اخیر

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حاشیه هایی که اخیرا باشگاه استقلال را در بر گرفت و بعد از به اتمام رسیدن بازی دیروز آن ها در برابر سایپا که با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال تمام شد، بازیکنان این تیم به شکل مشترک برای واکنش به این حواشی بیانیه ای صادر کردند.

خسرو حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اين حرف تك تك ما؛بازيكنان تيم استقلال است كه تصميم گرفتيم با انتشار يك متن مشترك به جرياني كه قصد دارد اتحاد و قدرت تيمي مان را از بين ببرد،واكنش نشان بدهيم.ما شغل ديگري غير از فوتبال نداريم.اهل كار غير قانوني هم نيستيم كه بخواهيم با دور زدن قانون اين مملكت براي خودمان سود و منفعتي به پا كنيم.ما با نهايت توانمان در نيم فصل دوم در جهت جبران نتايج و خوشحال كردن دل هواداران عزيز تلاش كرديم و اين كار را وظيفه خودمان مي دانيم اما سئوال و اعتراض ما به اين است كه چرا فقط هميشه بازيكنان بايد به وظايف خودشان عمل كنند و به ساير كم كاري ها توجهي نمي شود؟ ماجراهاي چند روز اخير هم يك تصميم جمعي از طرف همه اعضاي تيم بود و ما هر كدام به سهم خودمان تصميم گرفتيم به شرايط فعلي اعتراض كنيم.اميدواريم با اين پيروزي مسئولين بيشتر به خودشان بيايند.زنده باد استقلال بزرگ."

بیانیه بازیکنان استقلال در واکنش به حواشی اخیر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه بازیکنان استقلال در واکنش به حواشی اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..