تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی ۴ محله دیگر در غرب موصل

فرماندهی عملیات آزادسازی موصل از آزادسازی چهار محله دیگر در بخش غربی این شهر خبر داد تا داعش به آخرین لحظات خود در مرکز استان نینوی نزدیک‌تر شود.

به گزارش «شیعه نیوز»، فرماندهی عملیات آزادسازی موصل اعلام کرد که چهار محله در غرب موصل از دست داعش آزاد شد.

فرمانده عملیات «قادمون یا نینوی» اعلام کرد که در ادامه عملیات آزادسازی موصل دو محله «المنصور» و «الشهداء الثانیه» واقع در غرب موصل آزاد شدند.

شبکه خبری السومریه به نقل از منابع وابسته به الحشد الشعبی گزارش داد که دو محله «المعلمین» و «السایلو» واقع در غرب شهر موصل نیز از دست داعش آزاد شد.

«عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده کل عملیات آزادسازی موصل تاکید کرد که نیروهای ارتش و الحشد الشعبی موفق شدند در غرب شهر موصل بر مسیر مواصلاتی بین موصل تا تلعفر مسلط شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی ۴ محله دیگر در غرب موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..