تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن 18 غیر نظامی درحملات هوایی ائتلاف آمریکا در شمال سوریه

گزارش‌های خبری از کشته شدن دستکم 18 غیر نظامی از جمله چندین کودک در جریان حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف بین المللی آمریکا علیه داعش به شمال سوریه حکایت دارد.

به گزارش پایگاه 598، ایسنا به نقل از سایت شبکه خبری المنار دیدبان حقوق بشر وابسته به مخالفان سوریه گزارش داد که در جریان حملات هوایی جنگنده‌هایی که گفته می‌شود متعلق به ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بوده دستکم 14 غیر نظامی در حومه رقه واقع در شمال سوریه کشته شدند.

مرکز هماهنگی‌های گروه‌های مسلح سوریه نیز اعلام کرد که در جریان حمله هوایی این جنگنده‌ها علیه روستای البوراشد واقع در حومه شرقی رقه دستکم 18 غیر نظامی از جمله چند کودک کشته شدند.

شبکه خبری المیادین نیز این خبر را به نقل از خبرگزاری فرانسه بر روی خروجی سایت خود قرار داد.

خبرگزاری قاسیون نیز گزارش داد که جنگنده های ائتلاف بین المللی خودروهای آوارگان سوری در حومه شرقی رقه را مورد هدف قرار داده و بیشتر قربانیان این حمله کودکان زیر 10 سال هستند.

این در حالیست که برخی گزارش‌ها اعلام کردند که حملات هوایی جنگنده‌های بین المللی مواضع داعش در حومه رقه را مورد هدف قرار داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن 18 غیر نظامی درحملات هوایی ائتلاف آمریکا در شمال سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..