تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به‌کار مجمع خيرين قرآني مازندران

گروه سیاست و اقتصاد: حجت الاسلام ناصر شکريان اميري گفت ؛ با توجه به ضرورت ترويج و توسعه فعاليت هاي قرآني در مازندران اولين جلسه مجمع عمومي هيئات امناي خيرين قرآني در استان شروع به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکريان اميري مديرکل تبليغات اسلامي مازندران پيش از ظهر  امروز 18 اسفندماه  در جلسه مجمع عمومي خيرين قرآني استان ضمن عرض خيرمقدم به اعضاي مجمع خيرين قرآني در استان گفت: قرآن بايد محورهمه فعاليت‌هاي فرهنگي در کشور قرار گيرد چرا که در سايه سار قرآن است که نظام اسلامي و امت اسلامي بيمه می‌شود.

وي افزود: استان مازندران با بيش از هزارمرکز، موسسه و خانه‌هاي قرآنی مردمي  حمايت از فعاليت‌هاي قرآني امري اجتناب‌ناپذير است.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي دشمن در فضاي مجازي و تهاجمات فرهنگي در سال‌هاي اخير تصریح کرد: متاسفانه وجود برخي از آسيب‌هاي اجتماعي و رشد و گسترش اين معقوله  در جامعه اسلامي به عنوان يک چالش جدي مطرح مي‌شود و بايد براي رفع اين مشکلات برنامه ريزي جدي صورت گيرد .

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در ادامه تصريح کرد: وجود اين مراکز و موسسات قرآني در کشور نمونه بارز توجه به اتکاي درون و توانمندي داخلي در حوزه اقتصاد است که خود مهم‌ترين نوع توليد اشتغال و رفع معضل بيکاري است که با برنامه ريزي دقيق و جدي مي توان در جهت توسعه و حمايت هاي اين موسسات و مراکز گام‌هاي جدي تري برداشت.

استاد حوزه علميه و دانشگاه در مازندران وجود مجمع‌هاي خيرين مدرسه ساز، مسکن و  ...... را در استان و کشور بسيار ارزشمند و خداپسندانه دانست و تاکيد کرد: متاسفانه در امور فعاليت‌هاي فرهنگي و قراني شاهد اين اتفاقات خوب نبوديم ولي با تصويب اساسنامه مجمع خيرين قرآني و انتخاب اعضای اين هيئت امنا در آينده شاهد اتفاقات بسيار خوب در حوزه فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني خواهيم بود.

عضو شوراي توسعه فعاليت‌هاي قرآني در استان با اشاره به مهجوريت قرآن در جوامع اسلامي اظهار کرد: حوزه توسعه و ترويج فرهنگ قرآني در جامعه اسلامي در گرو مشارکت‌هاي عمومي و مردمي است و مهجوريت قرآن در نظام اسلامي اصلا زيبنده يک کشور اسلامي نيست .

اين محقق و پژوهشگر علوم ديني استان در پايان به فعاليت‌هاي قرآني اداره کل تبليغات اسلامي مازندران در سال‌هاي اخير اشاره کرد و عنوان کرد : نياز امروز جوامع اسلامي و رفع همه مشکلات امت اسلام در تمسک و توسل به آيات نوراني قرآن کريم است و امت اسلام بايد از ظرفيت عظيم قرآن کريم در رفع همه مشکلات خود بهره کافي را ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به‌کار مجمع خيرين قرآني مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..