تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس

صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس

لیلا برخورداری از بازیگران خوب ایرانی است که مدتی است کم کار شده است. به تازگی مصاحبه ای با لیلا برخورداری انجام شده که در این مصاحبه در مورد مردی که موردعلاقه اش بوده ولی به او خیانت کرده صحبت می کند. پورتال وهاران در این مقاله مصاحبه لیلا برخورداری همچنین بیوگرافی لیلا برخورداری به همراه عکس های لیلا برخورداری را برای شما عزیزان منتشر می کند.

فیلم مصاحبه لیلا برخورداری دانلود فیلم مصاحبه لیلا برخوردار ی زندگینامه لیلا برخوردار ی

لیلا برخورداری بانوی بازیگر اهل کشور ایران است. وی متولد سال ۱۳۵۷ در شهر تهران است.

لیلا فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان؛ ۱۳۷۶ لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است.

فیلم های لیلا برخوردار ی

نظام از راست (۱۳۸۷)
تبسم گرگ(۱۳۹۳)

تئاترهای لیلا برخوردار ی

تانگوی تخم مرغ داغ تالار وحدت ۱۳۹۳
خرس
مشروطه بانو
نقشه خوانان کارگردانی
مردی که لب نداشت
خداحافظ
اطلسی های لگد مال شده

سریال های لیلا برخوردار ی

همسفر (۱۳۸۰)
جوانی (۱۳۸۰)
دوران سرکشی (۱۳۸۰)
خواب و بیدار (۱۳۸۰)
فصل زرد (۱۳۸۳)
حس سوم (۱۳۸۳)
کلانتر ۲ (۱۳۸۴)
کلانتر ۳
بی صدا فریاد کن (۱۳۸۵)
ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)
روزهای زیبا
خط (۱۳۹۳)
سالهای ابری (۱۳۹۳)
سرزمین کهن (۱۳۹۵)

عکس های جدید لیلا برخوردار ی

صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های لیلا برخورداری در مورد مردی که به او خیانت کرد + بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..