تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند ۹۵

مراسم اکران فیلم سه بیگانه برگزار شد. بسیاری از بازیگران در اکران فیلم سه بیگانه حضور داشتند. اگر می خواهید عکس های بازیگران در اکران سه بیگانه را مشاهده کنید این مقاله پورتال وهاران را حتما ببینید چرا که عکس های مراسم اکران سه بیگانه را برای شما عززان منتشر می کنیم.

فیلم سه بیگانه

سه بیگانه در سرزمین ناشناخته فیلمی به کارگردانی مهدی مظلومی، نویسندگی مهدی مظلومی و امیر برادران و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی ساخته سال ۱۳۹۳ است.

این فیلم از ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

داستان فیلم سه بیگانه

این فیلم داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد.

بازیگران فیلم سه بیگانه

امین حیایی
محمدرضا شریفی نیا
مجید صالحی
لیلا اوتادی
برزو ارجمند
سحر قریشی
حسین محب اهری
رابعه اسکویی
شیوا خسرومهر
علی کاظمی
کیانوش گرامی
حمید لولایی

عکس های مراسم اکران سه بیگانه

عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95 عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند 95

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های اکران فیلم سه بیگانه با حضور بازیگران اسفند ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..